facebook aqu 32

Foreningen

Ekliptika

Mødestedet for interesserede i astrologi.

2.4.2016 Månen i 12. hus v. John Finding

Lørdag 2 april 2016 i Ekliptika

Ringstedgade 6 kld. 2100 Kbh. Ø.:

• Kl. 12.45: Ordinær generalforsamling (og samtidig lidt godt at spise).

• Pause.

• Kl.14.00: Foredrag: „Månen i 12. Hus – mulig frigørelse på andet plan" ved astrolog John Finding.

Ved foredraget er også gæster velkommen, hvor John med endnu et spændende foredrag vil fortælle om:

Månen i 12. hus er ikke kun interessant for en fortolkning, men også som en udviklingsvej for den enkelte. Netop pga. månen i 12 hus bærer præg af herskeren Neptuns magiske indflydelse.

Månen er vores sociale miljø og behov, som vi skal forholde os til gennem hele livet. Vi er ofte ikke bevidst om disse, før vi når voksenalderen. Her har vi mulighed for en indsigt, hvis vi arbejder med de særlige forhold, der gør sig gældende. Meget at dette "måne-arbejde" bliver i 12. hus til et særligt arbejde på et højere plan. Helt anderledes end hvis månen mere tilgængeligt står i 8. eller 4. hus.

Det vil igen være muligt i slutningen af foredraget at få vendt aftenens tema i tilhørernes horoskoper. Vi kunne jo være heldige, at der er nogen til stede med månen i 12. eller med stærke relationer til Neptun.

John Finding edited-1 1

Om John Finding:

Astrolog: 4-årig uddannelse med afsluttende diplom-eksamen 2006 fra Skandinavisk Astrologi Skole (Astrologisk Akademi) samt klienterfaring. Desuden mangeårig astrolog på 2-3 messer årligt, som efterhånden er blevet til mere end 800 tydninger. Herudover har han gennemgået diverse kompetencegivende kurser på forsvarets uddannelsesinstitutioner, undervist samt været ansvarlig for tilrettelæggelse af uddannelse, udarbejdelse af kursusindhold og materialevalg gennem mere end 25 år.

Nyhedsbrev

Medlemmerne får 3-4 gange om året tilsendt et nyhedsbrev via e-mail. Her står der om de kommende foredrag, samt om hvad der ellers rører sig i foreningen.

Er du ikke medlem, men blot ønsker nyheder tilsendt, kan du tilmelde dig dette, ved at anvende kontaktformularen i menuen under "Kontakt".

24.5.2018

Ekliptika har opdateret sin privatlivspolitik, så den harmonerer med EUs nye persondataforordning GDPR.

Ekliptikas Privatlivspolitik

Lydfiler

Medlemmerne kan nu lytte til lydoptagelser af tidligere foredrag fra alle årene 2016+2017+2018.

Optagelserne fra efteråret 2018 er netop - d. 8.2.2019 - lagt ud til afspilning.

Adgang til samtlige lydfiler findes i hovedmenuen, øverst under menupunktet "Tidligere foredrag".

Som medlem burde du have fået tildelt login-oplysninger til denne side. Er du medlem og ikke i besiddelse af login-oplysninger, kontakter du bare bestyrelsen.

Stabiliteten i Ekliptikas økonomi og eksistens er baseret på medlems-skaber.

Som medlem modtager du vores nyhedsbreve, og du får adgang til bibliotekets materiale, samt adgang til lydoptagelser af tidligere foredrag.

Ønsker du at støtte foreningen og blive medlem så se her: Bliv medlem